گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نظافت و پاک سازی حمام و سرویس بهداشتی به صورت حرفه ای

امتیازپست post

نظافت حمام و پاک سازی حمام و سرویس بهداشتی ،،،،،در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با نظافت حمام و دست شویی و نظافت منزل ترفند های جالبی به شما بگوییم بهترین شوینده های سرویس بهداشتی چگونه زردی سنگ و دست شویی را تمیز کنیم تمیز کردن سرامیک دست شویی چگونه سینک […]

نظافت حمام و سرویس بهداشتی

در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با نظافت و پاک سازی حمام و سرویس بهداشتی و نظافت منزل ترفند های جالبی به شما بگوییم

  • بهترین شوینده های سرویس بهداشتی
  • چگونه زردی سنگ و دست شویی را تمیز کنیم
  • تمیز کردن سرامیک دست شویی
  • چگونه سینک دست شویی را برق بیندازیم
  • از بین بردن جرم های قدیمی دست شویی
  • چگونه تمیز کردن دوش
  • چگونه دیوار و کف حمام را تمیز کنیم
نظافت حمام و دست شویی

بهترین شوینده های سرویس بهداشتی

طبیعی است که پس از استفاده ی مکرر از سرویس های بهداشتی شاهد آلودگی ها ، تیرگی ها و جرم هایی در دست شویی باشیم. قطعا همه ی ما به فکر تهیه ی بهترین شوینده های سرویس بهداشتی  هستیم.

مواد شوینده های زیادی در بازار هستند که رسوب های دست شویی را از بین ببرد. قطعا هر گونه کم کاری و پشت گوش انداختن نظافت حمام و سرویس بهداشتی سبب بیماری های پوستی ، عفونت و قارچ می شود. پس بهترین شوینده ها را تهیه کنید و دست شویی خود را برق بیندازید. اگر به شوینده های شیمیایی حساسیت دارید می توانید از ترکیب سرکه و پودر لباس شویی استفاده کنید و شاهد معجزه ی آن شوید. برای این شوینده نیز کافی است پس از ریختن در دست شویی کمی صبر کنید سپس آن را بشویید.

بهترین شوینده های سرویس بهداشتی

چگونه زردی سنگ دست شویی را تمیز کنیم

قطعا بیش ترین آلودگی ها از طریق سنگ دست  شویی به فرد منتقل می شود. برای تمیز کردن دست شویی همیشه یک جفت دست کش، فرچه، جارو و … در کمد رو شویی  خود داشته باشید. اولین ترفند برای تمیز کردن زردی سنگ دست شویی از سفید کننده استفاده کنید. کمی از مایع های ضد عفونی کننده را درون سنگ دست شویی بریزید و کمی صبر کنید و پس از آن با فرچه دست شویی تمام جرم ها را از بین ببرید.

یکی دیگر از عوامل تمیز کننده زردی سنگ دست شویی استفاده از جرم گیر است. ترفند دیگری برای تمیز کردن دست شویی وجود دارد شما می توانید یک پیمانه جوش شیرین  روی سنگ توالت بریزید و کمی صبر کنید و پس از مدتی با جارو فرچه می توانید شاهد برق زدن سنگ دست شویی منزل خود باشید. گاهی با پودر های شوینده ساده نیز سنگ دست شویی تمیز می شود.

زردی سنگ دست شویی

تمیز کردن سرامیک دست شویی

بیش ترین بخش یک سرویس بهداشتی را سرامیک های آن تشکیل می دهند پس هر گونه آلودگی و کثیفی در سرامیک ها سبب کثیف نشان دادن سرویس بهداشتی می شود.‌ برای  نظافت حمام و سرویس بهداشتی بهتر است از ترفند های ما استفاده کنید ابتدا تکه ای پنبه در دست خود بگیرید سپس پنبه را به مواد ضد عفونی کننده آغشته کنید و سرامیک ها و درز های آن را به خوبی تمیز کنید. شایان به ذکر است که می توانید از یک مسواک مخصوص برای تمیز کردن سرامیک دست شویی  کمک بگیرید.

در این روش مسواکی را که دیگر نمی خواهید به مواد شوینده و یا خمیر دندان آغشته کنید و به خوبی به درز های کاشی ها بکشید قطعا پس از آب کشی شاهد تغییرات چشم گیر این ترفند خواهید بود. اگر هم می خواهید مقداری مواد شوینده و سفید کننده را روی سرامیک ها بریزید  و به خوبی سرامیک ها را بسابید . دقت کنید هنگام استفاده از مواد شوینده حتما تهویه هوا را روشن کنید و برای جلوگیری از آسیب های تنفسی جلوی دهان و بینی خود را ببندید و حتما از دست کش استفاده کنید. به هیچ وجه مایع سفید کننده را با جرم گیر مخلوط نکنید.

تمیز کردن سرامیک دست شویی

چگونه سینک دست شویی را برق بیندازیم

خیلی از افراد معتقد هستند که میزان آلودگی سینک دست شویی  از سنگ آن آلوده تر است پس قطعا نظافت کردن آن یک امر مهم و ضروری است. بهتر است پس از هر بار شستن دست ها در سینک دست شویی آن را تمیز بشویید و پس از چند بار استفاده مکرر از آن و یک روز در میان آن را با شوینده ها و اسفنج تمیز بشویید.

حتی می توانید از سرکه سفید و حوش شیرین نیز برای این کار کمک بگیرید بهتر است کمی این محلول را در سینک نگه دارید و پس از این که مطمئن شدید که محلول اثر خود را بر روی سینک گذاشته است و آلودگی ها را از بین برده است با اسفنج  آن را به خوبی بسابید و پس از آن آب بکشید. دقت کنید که هنگام شستن سبنک از شستن شیر آلات سرویس بهداشتی غافل نشوید زیرا دست انسان بیش ترین تماس را با این شیر آلات دارد.

سینک دستشویی

از بین بردن جرم های قدیمی دست شویی در نظافت حمام و سرویس بهداشتی

برای از بین بردن جرم های قدیمی دست شویی نوع ماده شوینده مهم نیست بلکه نحوه شستن است که حرف اول را می زند. برای از بین بردن لکه های قدیمی قطعا زمان بیش تری لازم است لکه های قدیمی مدت زمان بیش تری  در مواد شوینده خیس شوند. بهتر است نیم ساعت ماده روی لکه بماند تا لکه ها به خوبی خیس شوند. پس از آن از یک برس مخصوص استفاده کنید تا لکه ها  بر اثر فشار دست شما از بین بروند سپس دست شویی را به خوبی آب بکشید.

از بین بردن جرم های قدیمی دست شویی

چگونگی تمیز کردن دوش حمام در نظافت حمام و سرویس بهداشتی

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که پس از گذشت مدتی شاهد این موضوع بوده اید که دوش حمام فشار کمی دارد. این کم حجمی آب به علت رسوبات در دوش است ما یک ترفند حرفه ای به شما یاد می دهیم. یک کیسه را از سرکه سیب پر کنید و به دور دوش بپیچانید بگذارید بماند تا رسوب درون آن حل شود  پس از استفاده از این روش شاهد عملکرد بهتر دوش حمام خود خواهید شد.

دوش حمام

دیوار و کف حمام را  در نظافت حمام و سرویس بهداشتی تمیز کنیم

برای  نظافت حمام و دست شویی مقداری جوش شیرین بیاورید و به همان اندازه مایع سفید کننده به آن اضافه کنید تا خمیر به دست بیاید سپس این خمیر را روی لکه ها و درز های سرامیک ها بکشید. بهتر است این خمیر از شب تا صبح فردا روی لکه ها بماند سپس بعد از آب کشی شاهد یک حمام تمیز باشید. شاید گفتن این موضوع نیز خالی از لطف نباشد که لیمو نیز برای تمیز کردن شیرآلات  حمام معجزه می کند. تمیز کردن وان، پرده حمام، لوازم درون حمام نیز از دیگر مواردی است که نباید  از آن ها غافل شد.

دیوار و کف حمام

با شرکت نظافتی و خدماتی همیار نیروی کاسپین در رشت تماس بگیرید و از خدمات زیر بهره مند شوید

شایان به ذکر است که ثبت سفارش به صورت بیست و چهار ساعته انجام می شود و در اولین فرصت یک یا چند نظافت چی بنابر درخواست شما به کمک تان خواهد آمد. نظافت چی های این شرکت همه دوره های تخصصی نظافت را طی کرده اند و کار شما را به بهترین شکل انجام می دهند.

شماره تماس :

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم ، طبقه سوم.

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰