گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

پرستار حرفه ای کودک در شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت

۴.۹/۵ - (۷۰ امتیاز)

پرستار حرفه ای لازمه ی آرامش کودک شماست؛از آنجایی که آنچه در سنین کودکی اتفاق می افتد تا آخر عمر همراه افراد خواهد ماند و در شکل گیری شخصیت فرد تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. از این جهت رشد و پرورش صحیح فرزندان یکی از اصلی ترین دغدغه های بجای والدین امروزی است. چند سال مراقبت خوب و درست از فرزند میتواند تا آخر عمر همراه او باشد تا از زندگی نهایت استفاده را ببرد.

 ما در مرکز خدماتی همیار نیروی کاسپین در رشت تمام تلاش خود را میکنیم تا بهترین خدمات پرستار حرفه ای از کودک در منزل را ارائه دهیم تا خیال افراد از رشد صحیح فرزندانشان راحت باشد.

متاسفانه به دلیل زندگی شلوغ شهری و نیاز به درامدهای بالا، بسیاری از والدین نمیتوانند تمام وقت خود را برای فرزندان بگذارند و مجبورند در طی روز به سر کار بروند. در چنین شرایطی یک پرستار خوب و حرفه ای میتواند کمک شایانی باشد تا هم در ساعات نبود پدر و مادر از کودک مراقبت کند و در کنار آن چیزهای مفیدی نیز به کودک یاد دهد که در آینده به درد او بخورد. اما یافتن چنین پرستاری که با تجربه و قابل اعتماد باشد و آموزش های لازم در برخورد با کودک را دیده باشد ممکن است کار چالش برانگیزی باشد.

پرستار حرفه ای کودک در منزل

استخدام پرستار کودک و نوزاد در منزل به خصوص در سال های اخیر بسیار بیشتر شده. از این رو افراد بیشتری دوره های مورد نیاز را برای پرستاری کودک میگذرانند و در نتیجه افراد حرفه ای بیشتری برای استخدام وجود دارد. همچنین به دلیل آزادی های بیشتری که استخدام پرستار در منزل برای خانواده ها ایجاد میکند استقبال از آن بیشتر می شود. مهم ترین مزایا و معایب استخدام پرستار کودک در خانه شخصی:

مزایای پرستار خصوصی در منزل:

  • اولین مورد این است که کودک از خانه خارج نمی شود در نتیجه خیال والدین بسیار میتواند راحت تر باشد. به خصوص زیرا کودکان در برابر بیماری ضعیف ترند و وقتی در منزل بمانند احتمال ابتلای آنها به بیماری هایی مانند آنفولانزا و کرونا بسیار کاهش میابد.
  • دست شما برای انتخاب پرستار باز است و میتوانید کسی را که مطابق میل شماست استخدام کنید تا مسئولیت مراقبت فرزندتان را به او بدهید.
  • از آنجایی که پرستار فقط فرزند شما را برای نگهداری دارد میتواند تمام توجه و تمرکزش را برای فرزندتان بگذارد.
  • در هر موقعی از روز که بخواهید (چه شبانه روزی، چه ساعتی) میتوانید از خدمات پرستاری استفاده کنید و خودتان با کارتان برسید.
  • مسئولیت رفت و آمد کودک نیز از دوش والدین برداشته می شود و دیگر نیاز نیست او را تا مهد برسانند و برگردانند.

 

به طور کلی بسته به خانواده ها و ارزش هایی که برای بزرگ کردن فرزندانشان دارند باید یک گزینه انتخاب شود. اما نه مهد کودک و نه پرستار کودک نباید باعث این شوند که پدر و مادر وظیفه خود را در پدر و مادری کردن انجام ندهند؛ پرستار و یا مهد تنها برای کمک است و در نهایت کودکان بیش از هر چیز والدینشان برایشان مهم است.

سخن آخر:

شرکت معتبر همیار نیروی کاسپین در رشت با سال ها تجربه و داشتن پرستاران مجرب و حرفه ای برای نگه داری از کودکان دلبند شما از ۶ ساعته تا ۱۲ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰