گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نظافت فوری منزل و راه پله_شرکت خدماتی نظافتی همیار نیروی کاسپین در رشت

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نظافت فوری منزل و راه پله شرکت خدمات نظافتی همیار نیروی کاسپین

تیم های آموزش دیده ما در همیار نیرو توسط مشتریان زیادی تایید شده و رتبه‌بندی شده‌اند. نیروهایی که برای نظافت فوری منزل و راه پله،راه پله ساختمان،شرکت و محل کار،پارکینگ و حیاط، ویلا و خانه نوساز اعزام می‌شوند نیروهای خبره‌ ای هستند که توسط مشتریان ما بالا ترین امتیاز را گرفته اند و مطابق خواسته و سلیقه شما عزیزان کار تمیزی و نظافت را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انجام میدهند.ما دقیقاً مانند شما اعضای این جامعه هستیم، به همین دلیل رضایت شما و نیک‌نامی شرکت همیار نیروی کاسپین بسیار مهم است. برای همین با نیروهایی که فیدبک‌های منفی از مشتریان دریافت می‌کنند، ادامه همکاری نمیدهیم.

 

خانه تان را زود به زود نظافت کنید.

هر چند روز به خدمات نظافت نیاز دارید؟ توجه کنید که هر چه تعداد روزهایی که بین نظافت منزل فاصله می‌اندازید، نظافت سخت‌تر می‌شود. با این حال گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که نیاز به نظافت سریع منزل پیدا می‌کنید.

 

چه زمانی نیاز به خدمات نظافت فوری منزل دارید؟

  • وقتی برای مهمانی خود اگر نیاز به خدمات تمیزکاری فوری داشته باشید، می‌توانید به ما اعتماد کنید تا در برنامه هایتان عقب نیوفتید.
  • اگر قرار است فردا خانه‌تان را بفروشید یا به اجاره بدهید، احتمالا نیاز دارید که هر چه سریعتر منزل‌تان را تمیز کنید.
  • وقتی خانه خود را برای فروش قرار می‌دهید، احتمالا نیاز دارید که خانه تان به بهترین شکل ممکن نظافت شود. چرا که اگر فضای داخلی نامرتب یا کثیف باشد، ممکن است آنها بی‌خیال خرید خانه شوند.
  • وقتی قرار مهمی در خانه یا دفتر کارتان دارید و نیاز دارید که خانه یا شرکت‌تان تمیزتر و مرتب‌تر از قبل باشد.
  • وقتی ویلایی خریداری می کنید و نیاز به نظافت فوری آن دارید تا پذیرای مهمان های خود باشید.
  • وقتی منزل جدیدی خریداری می کنید و نیاز دارید در کمترین زمان ممکن اسباب کشی کنید و چیدمان وسایل خود را به نحو احسنت انجام دهید.
  • وقتی سال نو فرا میرسد و مشغله هایی زیادی برای خرید دارید و  به خاطر برنامه ریزی برای سال وقت کافی برای نظافت ندارید و احتیاح به یک همیار خوب و وسواس و تمیز در منار خود دارید تا کارها را برای شما آسان کند.

 

نظافت فوری منزل و مطابق با خواسته شما انجام می‌شود

خانه های امروزی شلوغ تر از همیشه هستند و برخی صاحبان خانه ها گاها از خود می‌پرسند:

با اینکه ما بیشتر وقت‌مان را در خانه نیستیم، خانه چطور اینقدر کثیف می‌شود؟

مشکل بیشتر ما نداشتن وقت هست، بیشتر وقت خود را در خارج از خانه هستیم و وقت کمی برای نظافت منزل داریم. به همین دلیل وقتی به وضعیت منزل‌مان دقت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که نیاز فوری به نظافت منزل داریم.

تعداد بسیار کمی از شرکتهای نظافتی هستند که کارکنان نظافتی زیادی داشته باشند. تیم نظافتی همیار نیروی کاسپین در رشت آماده است تا در مواقعی که فکر می‌کنید خانه تان دیگر به این زودی ها تمیز نمی‌شود، به کمک شما بشتابد. تعداد بالای نظافتچی‌های شرکت باعث می‌شود تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن نیروی نظافتی به منزل یا شرکت شما اعزام کنیم.

 

اعزام نظافتچی برای نظافت فوری منزل.

برای اعزام فوری نیروی نظافتی تنها کافی است با شرکت خدماتی همیار نیروی کاسپین  تماس بگیرید. در صورتی که نیروهای نظافتی شرکت آماده به کار باشند، در کمتر از یک ساعت به منزل شما اعزام می‌شوند تا به نظافت سریع منزل شما بپردازند.

 

برای اعزام نیروی نظافتچی جهت نظافت سریع تنها کافی است با شماره‌های شرکت تماس حاصل بفرمایید و درخواست خود را مبنی بر اعزام نیروی نظافتی فوری ثبت کنید.ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در کمترین زمان ممکن منزل شما را تمیز کنیم پس دیگر نگران نباشید و با روی خوش از مهمانان خود پذیرایی کنید.

 

نیروی حرفه ای نظافتی خود را را از همیاران شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت بخواهید.

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰