گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نکات ایمنی در خانه تکانی سال نو

۵/۵ - (۱ امتیاز)

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.و لذت و شیرینی سال نو در کنار رعایت نکات ایمنی، بودن در کنار خانواده را دوچندان میکند. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را  پیشاپیش برای شما همراهان و سروران محترم و گرامی آرزومندیم.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خانه تکانی و تمیز کردن خانه علاوه بر لذت مضاعفی که دارد متأسفانه گاهی بر اثر عدم آگاهی و عدم رعایت نکات ایمنی حوادثی به وقوع می پیوندد.

با توجه به آغاز خانه تکانی به مناسبت عید نوروز توصیه هایی به منظور کاهش تلفات ارایه می شود.

نکات ایمنی در خانه تکانی

۱.هنگام استفاده از موادشوینده، حتما از ماسک و تهویه مناسب استفاده کنید و از مخلوط کردن مواد شوینده مختلف (پودرهای شستشو، وایتکس،جرم گیر و…) اکیدا خودداری کنید. این کار موجب آزاد شدن بخارات سمی از جمله گاز کلر شده و به ریه، چشم و پوستتان آسیب جبران ناپذیری خواهد رساند.

۲. هیچ گاه جهت از بین بردن لکه های لباس از مایعات قابل اشتعال مثل بنزین و تینر به خصوص در محیط بسته استفاده نکنید. زیرا علاوه بر خطر انفجار و اشتعال، استنشاق بخارات این گونه مایعات باعث کاهش هوشیاری و گاه بیهوش شدن فرد خواهد شد.

۳. از قرار دادن وسایل رنگ و نقاشی ساختمان (رنگ، تینر، فرچه آغشته به رنگ و…) در بالکن یا پشت بام جدا خودداری کنید، زیرا با سرایت کوچک ترین جرقه از مواد محترقه به خصوص در شب آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) شاهد وقوع آتش سوزی و ایجاد خسارت (گاه غیر قابل جبران) در ساختمان خواهید بود.

شرکت خدماتی همیار نیروی کاسپین ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی و ایمنی در روزهای پایانی سال اینجاست که مسئولیت هایتان را کمتر کند تا بهتر به سایر امورتان رسیدگی کنید.برای ثبت سفارش تنها کافیست از جند روز قبل یا شرکت تماس گرفته و درخواست خودتان را ثبت کنید و آدرس و روز و ساعت مد نظرتان را به شرکت اطلاع دهید تا بهترین همیاران ما در کنارتان قرار بگیرند.نظافت داخل منزل با کمک نیروی خدماتی به صورت ساعتی انجام می شود. پس از ثبت درخواست متخصصین ما جهت ارائه توضیحات و هماهنگی های نهایی با شما تماس خواهند گرفت.

 همیار شماییم تا پایان سرویس…

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰