گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نکات مهم در استخدام نیروی نظافتی

نظافت داخلی منزل در رشت
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نکات مهم در استخدام نیروی نظافتی

 

 

مساله بزرگ درباره استخدام نیروهای خدماتی برای هرکاری که استخدام شده باشند 

این است که آنان در کنار انجام دادن درست کارشان، دارای صلاحیت و شایستگی متعارف باشند

تا ورود آنان به منزل که حریم خصوصی افراد است تولید مشکل احتمالی نکند و در یک کلام خیالمان راحت و آسوده باشد.

 بسیاری از این نیروها انسان هایی شریف و زحمتکش و نجیب هستند، اما باز توجه به برخی نکات ضروری است:

 در نظر داشته باشید باید فقط از موسسات خدماتی که مجوز کار دارند و در آگهی خود برخورداری

از این مجوز و شماره ثبت را قید کرده اند، تقاضای کارگر کرد.

این شرکت ها باید ازاماکن و اتحادیه صنف شرکت های خدماتی مجوزهای جداگانه معتبر داشته باشند.

کارگران این شرکت ها نیز باید کارت و معرفی نامه دارای مهر و سربرگ شرکت خود را

حتما همراه داشته و قبل از شروع کار به شما ارائه دهند.

یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید این که اگر از هشت ساعت بیشتر کار دارید و با کارگر به توافق می رسید

که وی به کارش در ساعات بیشتر ادامه دهد حتما شرکت را در جریان بگذارید.

 شاید شما فکر کنید اگر پول اضافه کار را مستقیم به کارگر بدهید سود بیشتری نصیب وی می شود،

اما در نظر داشته باشید اگر بعد از هشت ساعت اتفاق یا حادثه ای برای وسایل منزل یا خود کارگر یا

حتی درگیری بین کارگر و مشتری پیش بیاید، شرکت به هیچ عنوان مسئولیت آن را قبول نمی کند.

 

نکات مهم در استخدام نیروی نظافتی

 

 

چند نکته ضروری :

 

۱-نحوه محاسبه دستمزد نیروهای خدماتی به صورت ساعت کار مشخص محاسبه می‌شود

بنابراین برای جلوگیری از هدر رفتن وقت، تمام لوازم موردنیاز کار را قبل از حضور کارگر مهیا کنید

یا این‌که روزی که با شرکت قرارداد می‌بندید بخواهید کارگر با خودش لوازم

هم بیاورد که در این صورت باید هزینه‌ای اضافه‌تر بپردازید.

۲-سعی کنید روزی که از نیروی خدماتی برای نظافت منزل استفاده می‌کنید

حداقل یک  نفر در منزل حضور داشته باشند تا بتوانید کلیه امور را تحت کنترل داشته باشید.

۳ـ‌ در صورت بروز خسارت به لوازم می‌توانید براساس قرارداد علیه شرکت ادعای خسارت کنید

البته فراموش نکنید حداکثر ۴۸ ساعت برای این کار فرصت دارید

چون پس از آن شرکت مسئولیتی در قبال این حوادث نخواهد داشت.

۴ـ‌ اگر هنگام کار به خدماتی اضافه‌تر از آنهایی که در قرارداد قید شده نیاز دارید

حتما دوباره با شرکت تماس گرفته و تحت نظر مدیریت شرکت

به توافق برسید و هرگز خودتان با کارگر توافقی نداشته باشید.

۵ـ‌ در نیم ساعت اولیه اگر از کارکرد نیروی خدماتی رضایت نداشتید

به سرعت با شرکت تماس گرفته و درخواست جایگزین داشته باشید چون این حق مسلم شماست.

۶ـ‌ قبل از شروع به کار نیروی خدماتی خوب شرایط و نکات مندرج قرارداد را کنترل کنید تا بعدا دچار دردسر نشوید.

۷ـ‌ به فرهنگ و حقوق نیروهای خدمات احترام گذاشته و با آنها ارتباطی مناسب برقرار نمایید.

 

نکات مهم در استخدام نیروی نظافتی

 

در همیار نیروی کاسپین ، سعی نموده ایم با اعزام کارگر مجرب ، جوان و باسابقه به تمام نقاط شهر

جهت امور خدماتی و نظافتی ، کارها را برای شما عزیزان تسهیل نماییم تا شما بزرگواران بتوانید

بهترین کارگر نظافت منزل در رشت را دریافت نمایید و دیگر دغدغه دسترسی

به نظافتچی های مطمئن و متخصص را نداشته باشید.

برای درخواست نیرو کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و

نوع خدمت مورد نظر، مکان و زمان حضور متخصص را مشخص نمایید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

شماره تماس :

۰۱۳۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، ساختمان تکتم ، طبقه سوم ، واحد ۶

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰