گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نظافت واحد نوساز در رشت

۴.۳/۵ - (۶ امتیاز)

نظافت واحد نوساز خود را به مرکز خدماتی نظافتی همیار نیرو بسپارید. چنانچه واحد خالی خود را برای فروش و یا اجاره قرار داده اید بهتر است آن را به صورت دقیق نظافت کنید زیرا افرادی که قصد انتخاب واحدی را دارند تمیز بودن واحد از اولین دلایل انتخاب آن ها می باشد. افراد بیشتر مایلند واحدهایی را برای سکونت انتخاب کنند که نظافت در آن رعایت شده باشد تا خانه هایی که فاقد تمیزی هستند زیرا خانه هایی که تمیز هستند باعث دید مثبت در افراد می شوند.همچنین افرادی که قصد جابجایی به واحد جدید را دارند، تمایل دارند برای اطمینان بیشتر خانه را مجدد تمیز نمایند. چنانچه جهت نظافت واحد خالی خود به افراد قابل اعتماد نیاز داشتید، پیشنهاد ما استفاده از نیروهای ماهر و مجرب شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت میباشد.

 

نظافت بعد از تعمیرات و ساختمانهای نوساز

شرکت نظافتی همیار نیروی کاسپین به عنوان یک شرکت خدماتی بعد از تعمیرات وبازسازی و نوسازی در جهت نظافت وپاکیزه گی باکیفیت وهزینه مناسب آماده ارایه خدمات می باشد. این شرکت بانام معتبر وبا اکیب های حرفه ای با  حساسیت هرچه بیشتر خدماتی نظافتی منازل، نظافت محل کار، نظافت شرکتها، نظافت مطب پزشکان، نظافت مراکز آموزشی، نظافت مراکز بهداشتی، نظافت مدارس و…به بهترین نحو ارایه خدمات می نماید . در ساختمانهای نوساز و بازسازی شده با خدمات حرفه ای شرکت همیار نیرو آسوده خاطر خواهید شد. با کادر حرفه ای ما محل کار ومنزل بهداشتی وتمیز خواهید داشت .پرسنل این شرکت شناختی که از محصولات بهداشتی وآنتی باکتریال دارند،منازل ومحل کار شما را عاری از هرگونه میکروب وباکتری خواهد نمود.سیاست ما کیفیت ماست با توجه به تجربه چندین ساله که داریم شرکت خدماتی همیار نیرو با شعار حق همیشه با مشتری است ،سیاست و خط مشی خود را پایه گذاری کرده . اکیپ های حرفه ای این شرکت باوسواسیت هرچه تمامتر  نظافت محل کار،نظافت منزل و …تقدیم مشتریان محترم می نماید.

نظافت در ساختمانهای نوساز و تعمیری

بعد از تمام شدن کارهای نازک کاری ونقاشی نوبت به نظافت وبهداشتی کردن ساختمان نوساز یا تازه بازسازی شده می رسد.این ساختمانها باید درچند نوبت نظافت وتمیز شوند و جزء آن دسته از کارهای خسته کننده و سخت می باشد. با گرفتن نظافتچی از شرکت همیار نیرو بعد از اتمام کار ساختمانی زیبایی به چشم هربیننده ای جلوه گر می شود .چونکه پس از پایان کار ساختمان ،زیبایی و ظرافت کار بستگی به نظافت و تمیزی که انجام می شود دارد واین، کار هرکس نیست بلکه نیاز به نظافتچی حرفه ای وکار بلد می باشد.شرکت همیار نیرو دارای سابقه درخشان در زمینه بهداشت و تمیزی ،نظافت ساختمانهای نوساز وتازه را به بهترین نحو و در نهایت ظرافت به مشتریان محترم ارایه می نماید.

یکی از اهداف شرکت همیار نیروی کاسپین،در جهت فراهم کردن محیط بهداشتی و تمیز و آرامش خاطر به مشتریان گران قدر می باشد.نظافت، مراحل اولیه قبل از ساکن شدن می باشد.درمکانهای که هنوز کسی در آن ساکن نشده بهداشتی بودن بر تمیز بودن تقدم دارد. بدین سبب مواد ومحصولات پاک کنند که استفاده می کنیم باید مطابق با  استاندارد های بهداشتی باشد.

 

 

 

بعد از بازسازی و تعمیرات، نظافت و تمیزی آنقدر هم که فکر می کنیم آسان نیست. گرد وخاک تمام شدنی نیست،در آوردن گرد وخاک از درز ها کاری است حرفه ای که اگر در کار، حرفه ای نباشید روز ها بطول می انجامد برآمدن از عهده اش برای شما کاری سخت و بسیار خسته کننده است. هم ضرر مالی و هم زمان را ازدست می دهید وهم هزینه بیشتری می پردازید. چنانچه تعمیرات در محل کار یا منزل انجام می شود هر چقدر هم زیبا باشد . وقتی استفاده می کنید خواهید دید که آنطور که باید و شاید خودش را نشان نمی دهد.زیرا فقط یک نظافتچی حرفه ای می داند که بعد از اتمام کار تعمیرات ،کجاها را و چگونه نظافت انجام دهد تا فضای داخل خانه زیبایی های خود را نشان دهد .

مواد و متریال شوینده ای که توسط پرسنل شرکت ما بکار می برد به سطوح حساس منزل شما ضرر نمی رساند. پرسنل شرکت ما نظافت شیشه ها، نظافت پنچره ها، نظافت سرویس ها، نظافت کاشی ها و…را در ساختمانهای نوساز با کمترین هزینه انجام می دهند، از روی شیشه ها سیلکون ،رنگ ها و چیزهای اضافی به شکل حساسی برداشته می شوند.سیمان های اضافی  بین درز کاشی ها و گچ ها و مانند اینها پاک می شوند .به نحو خوبی شستشو می شود. درب هایتان تمیز می شود.لمینت ها،سرامیک ها با توجه به خواص شان به طوری مکرر تمیز می شوند تا کاملا گرد زدایی شود و محل کار و منزلتان برای نشستن آماده می شود.بالکن و یا تراس منزل و محل کارتان به نحو احسن تمیز میشود. به هرحال شستشو کامل شده وتنها چیدمان لوازم به شما می ماند.

شرکت خدماتی همیار نیروی کاسپین با ارائه خدمات متنوع درزمینه خدمات نظافتی و تامین نیروی نظافت منزل درخدمت شماست . 

تماس با ما: 

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم ، طبقه سوم.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰