گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

خدمات پذیرایی و مهمانداری در رشت

خدمات پذیرایی و مهمانداری در رشت
امتیازپست post

خدمات پذیرایی و مهمانداری در رشت

 

جشن ها و مراسم را می توان خیلی با شکوه‌تر برگزار کرد، اگر پیش از مراسم به فکر نحوه خدمات پذیرایی مجالس باشید.

نیروی خدماتی مجالس، مهماندار آقا و مهماندار خانم جهت پذیرایی این آمادگی را دارند

که برای تشریفات مجالس و مهمانی ها غذا سرو کنند یا کارهای نظافتی و پذیرایی انجام دهند.

 

وظایف مهماندار خانم و آقا چیست؟

اگر بعضی از مهمان ها به کمک نیاز داشتند، مهماندار خانم و مهماندار آقا بهتری است به آن ها کمک کنند.

مهماندار خانم و آقا در مجالس نباید تردد بیش از حد داشته باشد و تنها در

مواقع لزوم برای پذیرایی حاضر شوند و بیش از حد به میز پذیرایی مراجعه نکنند.

مهماندارها نباید در مراسم در یک محل اجتماع کنند. بهتر است در کل سالن حضور داشته باشند.

اجتماع آن ها در داخل سالن ممکن است مخل آسایش مهمان ها شود.

هرگز مهمانداران نباید چند نفری شروع به صحبتهای متفرقه کنند این موردی است

که از دید چشم مهمان ها پنهان نخواهد ماند.

مهماندار خانم جهت پذیرایی در همایش ها، مراسم یا مهمانی ها،

وظیفه پذیرایی از مهمانان را دارد و باید دستورات مهمان ها را با احترام انجام دهد.

در چنین مراسمی همیشه حق با مهمان هاست و مهماندار نباید با مدعوین وارد بحث شوند.

مهماندار باید در هنگام درخواست مهمان با کوتاه ترین کلمات و لحن مودبانه پاسخ دهد.

به کاربردن کلمات منفی همچون خیر، نداریم، نمی توانم، از سوی مهماندار اصلا وجهه خوبی ندارد.

توصیه اکید می شود که مهماندار خانم و آقا در بحث های مهمان ها شرکت نکنند و در این موارد اظهار نظر ننمایند.

ما بهترین نیروهای خدماتی خود را چه از نظر برخورد و رفتار در محیط کار و چه از نظر کیفیت ارائه خدمات، گلچین کرده ایم.

وظیفه مهماندار ارائه خدمات به موقع به مهمان هاست. هیچ کوتاهی و قصوری

در این زمینه پذیرفته نیست و نارضایتی میهمانان را به همراه دارد. کمبود دستمزد، عجله،

ساعات نامناسب و مواردی از این دست دلیل خوبی برای عدم ارائه خدمات نیست.

 مهماندار باید بتواند رضایت مهمان ها را جلب کند و این شامل همه مدعوین می باشد.

افراد روحیات متفاوتی دارند و به گونه ای مختلف عمل می کنند.

یک مهماندار تعلیم دیده باید بتواند در مواجهه با مهمانان ناراضی نیز آرامش خود را حفظ کند

و بتواند میهمانان ناسازگار را نیز راضی کند.

 مهماندار در هنگام مواجهه با اعتراض مهمان باید با خوشرویی رفتار کرده و از مهمان عذرخواهی کند.

بهتر است مهماندار مورد شکایت را در دفترچه ای که به همراه دارد یادداشت کند این کار از تکرار مورد جلوگیری خواهد کرد.

هرگز در هنگام اعتراض مهمان، سازمان و مدیران شرکت خدماتی نظافتی را مقصر جلوه ندهید.

 در هنگام پایان مراسم نیز باید یک مهماندار خانم و آقا در درب های خروجی بانوان و آقایان حضور داشته باشد

و با ادب و متانت از مهمان ها خداحافظی کند. خارج شدن مهمان ها باید همراه با احترام و مشایعت باشد.

 

خدمات مهمانداری با همیار نیروی کاسپین :

همیار نیروی کاسپین اولین شرکت خدماتی نظافتی هوشمند در رشت تلاش کرده با جذب بهترین

افراد در امور مهمانداری و پذیرایی از مجالس ، خاطره ای خوشی را از مهمانی هایتان در ذهن شما ثبت کند.

برگزاری مهمانی های خانوادگی یا مجالس شادی برای ایجاد لذت بردن و

گذراندن ساعاتی خوش برای افراد خانواده و اطرافیان می باشد.

اما امور پذیرایی از مهمان ها ممکن است باعث ایجاد دغدغه در صاحب مجلس شود.

مهم نیست چه مراسمی است ( تولد ، عروسی و شیرینی خوری ، عقد) تیم ما دارای افراد متخصص و با تجربه می باشد

که می تواند تمام جنبه های یک مراسم پرشکوه را بر آورده نماید.

تیم مهمانداری همیار نیرو با بالاترین تجربه ، سطح خدمات، ضاهر مناسب

جهت بهتر شدن مراسم جشن و عروسی شما تلاش می کند.

بگذارید تیم ما بهترین روز زندگی تان را جاودانه کند. 

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰