گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

بسته بندی لوازم خانه هنگام اثاث کشی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بسته بندی لوازم خانه هنگام اثاث کشی

نحوه بسته بندی وسایل برای اثاث کشی اصلی ترین کار برای زمان نقل مکان است.

بسته بندی وسایل برای اثاث کشی و یا طریقه بسته بندی وسایل برای اثاث کشی و همین طور تهیه کارتن بسته بندی اسباب کشی از موارد خیلی مهم در بسته بندی وسایل در زمان اثاث کشی می‌باشد.

حتما برای شما هم اهمیت دارد که وسایل شما در حمل و اثاث کشی آسیب نبیند و همین طور وسایل شکستنی و گرانبهایتان به درستی و متفاوت از دیگر لوازم بسته بندی شوند.

شرکت خدماتی همیار نیرو کاسپین با اولین تماس کادر مجرب خود را جهت کمک به شما در جهت بسته بندی لوازم خانه اعزام مینماید.

در مطلب زیر نحوه بسته بندی لوازم را به شما آموزش میدهیم.

اموزش بسته بندی وسایل برای اثاث کشی 

بیشتر افراد تمایل دارند خود وظیفه بسته بندی وسایل برای اثاث کشی را بر عهده بگیرند و با کمال میل مشکلات و سختی‌های پروسه اثاث کشی را به جان می‌خرند.نحوه بسته بندی اثاث کشی در این حالت به وسایلی که باید بسته بندی شود بستگی مستقیم دارد.

برای بسته بندی وسایل شکستنی مثل لیوان، بشقاب و موارد مشابه که در اثر برخورد بهم در کارتن ممکن است، آسیب ببینند، باید لوازم  و تجهیزات مخصوص اثاث کشی منزل تهیه شود.
بهترین ابزار برای انجام بسته بندی اثاث کشی کاغذ‌های حباب دار و کارتن‌های محکم است. ته کارتن را با یک حوله نرم پوشانده و حال لیوان‌ها را بطور عمودی در کنار هم و بشقاب‌ها را روی همان با در نظر گرفتن یک پلاستیک حباب دار در بین شان در کارتن بچینید.

بعد از بسته بندی حتما لیست وسایل را روی کارتن قید کنید. سعی کنید به دلیل استفاده از جوهر چاپ در روزنامه ها برای بسته بندی وسایل آشپزخانه کمتر از آن ها استفاده کنید. برای جابجای وسایل منزل که هنری و خاص هستند، مثل آباژور، قاب عکس و یا وسایل دیگر در بسته بندی حتما دقت کنید، زیر این وسایل در کارتن حوله نرم یا پلاستیک حباب دار قرار داده و دور تا دور آن را نیز با لوازم محافظتی مثل حوله و … بپوشانید.

از دو مورد مثال زده شده در این قسمت می توان این برداشت را داشت که در آموزش بسته بندی اثاث کشی اصلی ترین اقدام بعد از مشخص شدن جنس وسیله، نحوه چیدمان و انتخاب کارتن مناسب و همین طور کاربرد وسایل محافظتی مثل پارچه های مناسب و پلاستیک حباب‌دار برای محافظت صحیح و اصولی از اثاث است.

نحوه بسته بندی یخچال

مهمترین نکته برای نحوه بسته بندی یخچال در اثاث کشی این است، که ابتدا یخچال را کاملا بشویید، برفک ها و یخ های یخچال را کاملا از بین ببرید و قفسه های یخچال را تمیز کنید، زیرا مواردی پیش آمده که به دلیل خالی نکردن یخ ها در طول مسیر تمام یخ ها آب شدند و باعث خیس شدن دیگر وسایل شده اند. پس حتما مطمئن شوید که یخچال و فریزر تان برفک نداشته و کاملا خشک و تمیز باشد.

  • کلیه قطعات متحرک درون یخچال شامل جا تخم مرغی، قفسه ها، جا میوه ای، درب فریزر و قفسه های داخل فریزر را برداشته و یا با چسب پهن کاغذی محکم کنید.
  • کابل برق یخچال را جمع کنید و با چسب به بدنه یخچال وصل کنید.
  • حتما درب یخچال و فریزر را چسب بزنید تا در حال جابجایی باز نشوند.
  • دور تا دور یخچال را با فوم ضربه گیر و یا بابل رپ برای جلوگیری از آسیب دیدگی بطور محکم بسته بندی کنید.

نحوه بسته بندی تلویزیون یا ال سی دی 

اگر جعبه فابریک تلوزیون خود را نگه داشته اید، حتما می‌بایست در کارتن مخصوص خود، آن را بسته بندی کنید و حتما در اطراف تلویزیون کائوچوهای مخصوص خود را قرار دهید، یا با استفاده از یونولیت یا پلاستیک حباب دار مخصوص بسته بندی آن را خوب بپوشانید.

در نهایت درب کارتن بسته بندی تلویزیون را  محکم چسب بزنید. همچنین سیم های رابط و کابل های مربوط به تلویزیون را در همان جعبه جا بدهید تا در شلوغی گم نشوند.

نحوه بسته بندی لباسشویی 

نکته مهم در بسته بندی وسایل برای اثاث کشی در اینجا این است که؛ ترجیحا این وسایل را با کارتن یا پلاستیک بسته بندی نکنید، زیرا این وسایل در طی حمل توسط کارگران با پتو پیچیده می‌گردند و اگر لباسشویی اتوماتیک باشد، حتما باید قبل از جابجایی پیچ‌های ویژه ی حمل و نقل که محل آن پشت لباسشویی قرار دارد، را محکم ببندید.

انتخاب کارتن بسته بندی مناسب برای ظروف شکستنی

انتخاب کارتن بسته بندی اسباب کشی مخصوص ظروف شکستنی تا حد زیادی سلامت و عدم آسیب دیدگی ظروف را در هنگام حمل بار تضمین می‌کند. تا جایی که می‌توانید جعبه‌های خود ظروف را نگهداری کنید، چیدمان لوازم شکستنی در جعبه‌های مخصوص آنها بسیار در حفاظت از آنها در هنگام اسباب کشی تاثیر دارد. دسترسی به جعبه‌های چوبی برای بسته بندی طروف شکستنی یک پیشنهاد مناسب اما با هزینه بالاست.

بسته بندی رختخواب

برای حمل راحت و عدم آسیب رسانی به رختخواب انواع کاور مخصوص حمل رختخواب تولید و قابل استفاده برای بسته بندی وسایل در اثاث کشی است.

چند نکته مهم در بسته بندی وسایل

  • کارتن حمل بار ۵ لایه برای اثاث کشی، رگال لباس، کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس، باکس مخصوص حمل مواد غذایی یخ زده و…  از جمله تجهیزات کاربردی هستند.
  •  وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها که بیشتر در معرض صدمه قرار می‌گیرند، را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه بپوشانید.
  • قبل از بسته بندی و جمع آوری وسایل حتما از محکم و سالم بودن جعبه های آنها اطمینان حاصل کنید.
  • بسته بندی وسایل شکستنی از حساسیت زیادی برخوردار است، پس هرچقدر در بسته بندی لوازم شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر تحویل خواهید گرفت.
  •  پس از بسته بندی روی هر یک از جعبه ها یک برچسب نوشته و در صورتی که وسایل داخل آن شکستنی باشد می‌توانید با ماژیک قرمز روی کارتن ها بنویسید، ”مواظب باشید شکستنی است” این کار می‌تواند در حفظ و نگهداری از وسایل حساس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

ثبت سفارش در همیار نیرو :

شماره تماس :

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم ، طبقه سوم

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰