گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

اعزام مهماندار خانم در رشت

اعزام مهماندار خانم در رشت
۵/۵ - (۳ امتیاز)

اعزام مهماندار خانم در رشت

 

اگر در مهمانی هایی که برگزار می کنید، کارهای پذیرایی را نیز خودتان به عهده بگیرید،

زمانی را برای صحبت و همراهی مهمان ها نخواهید داشت

اما جای نگرانی نیست اگر برای مجالس خود نیازمند نیروی پذیرایی یا کارگر برای پذیرایی هستید، با ما تماس بگیرید

تا کارگر خانم جهت پذیرایی یا آقا را به منزل شما بفرستیم.

شرکت همیار نیروی کاسپین اولین شرکت خدماتی نظافتی هوشمند در رشت

با اعزام نیروی خدماتی با تجربه ، خوش سلیقه  و توانمند،

شما را در برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس یاری می کند.

پذیرایی از مجالس شادی و ختم ، جلسات اداری ، سمینارها و …

را با خیال آسوده به همیار نیرو بسپارید.

 

 

از جمله خدماتی که تیم مهمانداری همیار نیرو ارایٌه می دهد:

 

در مجالس بزرگ معمولا به چند مهماندار خانم یا آقا یا به طورهمزمان نیاز است.

یک مهماندار آموزش دیده به تمامی اصول مهمانداری و آداب پذیرایی به صورت کامل آشنایی دارد

و میداند چگونه در مهمانی ها و مراسم رفتار کند.

لازم است تا یک مهماندار کنار ورودی سالن پذیرایی ایستاده باشد

تا در هنگام ورود مهمان ها با خوشرویی مهمانان را راهنمایی کند.

شاید برخی از مهمان ها با سالن و فضای مهمانی غریبه باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. 

هرگز ورودی را بدون مهماندار خانم و آقا رها نکنید.

چنانچه برخی از مهمانان نیاز به کمک داشتند این وظیفه مهماندار خانم ومهماندار آقا است که به آنان کمک کند.

برای مثال مهماندار باید به  افراد سالمندی که در راه رفتن مشکل دارند و یا

از عصا و ویلچر استفاده می کنند ،کمک کرده و تا میز پذیرایی همراهی شان کند.

مهمانداران نباید بین پذیرایی ها در یک محل اجتماع کنند بلکه باید در کل سالن حضور داشته باشند.

اجتماع مهمانداران در داخل سالن مخل آسایش مهمان ها می باشد. هرگز مهمانداران نباید

چند نفری شروع به صحبت های متفرقه کنند ،این موردی است که از دید چشم مهمان ها پنهان نخواهد ماند.

مهماندار خانم جهت پذیرایی و مهماندار آقا جهت پذیرایی

در همایش ها، مراسم یا مهمانی ها، وظیفه پذیرایی از مهمانان را دارد.

اعزام مهماندار خانم در رشت

و باید دستورات مهمان ها را با احترام انجام دهد.

در چنین مراسمی همیشه حق با مهمان هاست و مهماندار نباید با مدعوین وارد بحث شود

تندی  در برخورد جایی در پذیرایی ندارد و از سوی مهماندار پسندیده نیست.

مهماندار باید در هنگام درخواست مهمان با کوتاه ترین کلمات و لحن مودبانه پاسخ بدهد.

به کاربردن کلمات منفی همچون خیر، نداریم، نمی توانم،

به هیچ وجه از سوی مهماندار اصلا وجهه خوبی ندارد.

توصیه اکید می شود که مهماندار خانم و آقا در بحث های

مهمان ها شرکت نکنند و در این موارد اظهار نظر ننمایند.

وظیفه نیروی خدماتی مجالس ارائه خدمات به موقع به مهمان هاست.

هیچ کوتاهی و قصوری در این زمینه پذیرفته نیست و نارضایتی میهمانان را به همراه دارد. کمبود دستمزد،

عجله، ساعات نامناسب و مواردی از این دست دلیل خوبی برای عدم ارائه خدمات نیست.

مهماندار باید بتواند رضایت مهمان ها را جلب کند و این شامل همه مدعوین می باشد.

افراد روحیات متفاوتی دارند و به گونه ای مختلف عمل می کنند.

یک مهماندار تعلیم دیده باید بتواند در مواجهه با مهمانان ناراضی نیز آرامش

خود را حفظ کند و بتواند میهمانان ناسازگار را نیز راضی کند.

مهماندار در هنگام مواجهه با اعتراض مهمانان می بایست با خوشرویی

برخورد نماید و از مهمان عذرخواهی نماید .

هرگز در هنگام اعتراض مهمان، سازمان و مدیران شرکت های خدماتی پذیرایی  را مقصر جلوه ندهید.

در هنگام پایان مراسم نیز باید یکی از مهمانداران خانم یا آقا

در درب های خروجی بانوان و آقایان حضور داشته باشد

خارج شدن مهمان ها باید همراه با احترام و متانت باشد.

 

چنانچه برای مراسم ختم ، مهمانی ها و مجالس شادی خود

به نیروهای مهمانداری نیاز دارید کافی است با ما در تماس باشید

تا در کوتاه ترین زمان ممکن نیروهای نظافتی همیار نیرو جهت خدمت رسانی اعزام شوند.

شماره تماس :۰۱۳۳۳۵۲۴۲۸۷

 

 

 

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰