گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

پرستاری از سالمند در منزل،شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت

۵/۵ - (۱ امتیاز)

پرستاری از سالمند در منزل: افراد سالمند هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی و روانی نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارند چرا که معمولا از بیماری های شایع در دوران سالمندی رنج می برند و احتمالا  نسبت به گذشته حساس تر شده اند به همین دلیل مراقبت از آنها نیاز به صبر، حوصله، زمان و انرژی بیشتری دارند.

مراقبت از افراد مسن خانواده موضوعی بسیار چالش برانگیز است، مخصوصا اگر همه اعضای خانواده شاغل باشند یا به مدرسه و دانشگاه بروند. در چنین شرایطی که زمان، تجربه و توانایی کافی برای مراقبت از عزیز سالمندتان ندارید بدون شک استخدام پرستار سالمند بهترین راه حل است.

شرکت همیار نیروی کاسپین با تیمی مجرب و متعهد از پرستار سالمند در منزل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مراقبت از سالمند در منزل

استفاده از خدمات پرستار و مراقبت از سالمندان در منزل مزایای زیادی برای شما و سالمندتان دارد که در این بخش برخی از این مزایا را معرفی میکنیم:

بهترین مزیت استخدام پرستار سالمند در خانه این است که به شما و سالمندتان آرامش می بخشد. چرا که میدانید شخصی در در خانه حضور دارد و از سالمندتان مراقبت می کند. حضور مراقب در منزل به عزیز سالمندتان نیز آرامش می بخشد زیرا می داند کسی هست که به او در انجام کارهای شخصی کمک کند.

 استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در منزل باعث می شود سالمندتان در خانه تنها نماند و در طول شبانه روز یک همدم و هم صحبت داشته باشد.

سالمندان دوست ندارند خانه خود را که یک عمر در آن زندگی کرده اند به مقصد خانه سالمندان یا خانه فرزندانشان ترک کنند. استفاده از خدمات مراقبت از سالمندان در منزل باعث می شود آن ها مانند گذاشته مستقل و در آرامش خانه خود زندگی کنند. دور شدن سالمندان از خانه شان موجب پریشانیشان می شود و تاثیر منفی در روحیه آن ها میگذارد.

مزیت دیگری که می توان به آن اشاره داشت دریافت خدمات شخصی سازی شده و متمرکز است . زیرا نسبت به آسایشگاه ها و خانه سالمندان که پرستار به چند سالمند رسیدگی می کند در خانه فقط به سالمند شما خدمات ارائه می دهد.

وظایف پرستار سالمند در منزل

پرستاران سالمند شرکت همیار نیروی کاسپین دارای مهارت بسیار بالایی هستند. برای نمونه می‌توان از تعدادی از کارهایی که توسط آن‌ها انجام می‌شود به شرح زیر نام برد:

  1. مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار
  2. برنامه‌ریزی درمانی و دادن دارو به بیمار و سالمند
  3. تهیه غذای مناسب و دادن آن به سالمند
  4. توجه به امورات رفاهی و گردشگری سالمند (این امر تنها با اجازه کتبی خانواده صورت می‌پذیرد.)
  5. انجام کارهای مورد علاقه سالمند در اوقات فراغت (نظیر مرور خاطرات، خواندن کتاب، حل جدول و …)
  6. همراهی نگهداری از سالمند در خارج از منزل
  7. انجام امور اداری و مالی سالمند (این امر تنها با اجازه کتبی خانواده صورت می‌پذیرد.)
  8. رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند و محیط منزل
  9. تعویض لباس و رسیدگی به وضع ظاهری سالمند
  10. نظارت بر فشار خون یا قند خون سالمند

چرا از همیار نیرو پرستار سالمند در منزل بگیرید؟

شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت یکی از معتبرترین و مجرب ترین موسسات خدمات پرستاری در منزل است که با بهره گیری از توانمندی پرستاران شرکت های پرستاری متفاوت و نیروی فعال خود، سعی در ارائه خدمات حرفه ای در زمینه بهداشت و درمان طی سال ها فعالیت خود به مردم عزیز را داشته است.

پرستارانی که توسط شرکت به منظور نگهداری از سالمند در منزل به خانه شما اعزام می‌شوند نسبت به پرستارانی که به صورت شخصی فعالیت می کنند مزایای زیادی دارند.

تمام پرستاران و نیروهای اعزامی دارای تجربه کار می باشند و همچنین تضامین مختلفی در مراکز ما دارند تا خیال شما از بابت امنیت کار هم راحت باشد. حتی اگر زمانی شما میخواهید پرستار سالمند خودتان را تعویض کنید، فقط کافی است که این مورد را به ما اطلاع دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعویض پرستار، اقدام شود تا شما بدون پرستار نمانید.

گاها این مراحل استخدام پرستار سالمند زمان بر خواهد بود و شما در این راه خسته خواهید شد، مرکز خدمات پرستاری همیار نیرو این دشواری ها را راحت کرده است و شما با خیال راحت می توانید تنها با یک بار ثبت سفارش یا تماس با ما، از چندین موسسه قیمت دریافت نمایید و همچنین تمام افرادی که برای شما ارسال می شوند دارای تاییدیه های زیر می باشند که از مراقبان دریافت می شود:

  • دریافت عدم سو پیشینه
  • دریافت عدم اعتیاد
  • دریافت اصل یکی از مدارک شناسایی
  • دریافت سفته ۲۰ میلیون تومانی که پشت آن را یک ضامن معتبر امضا کرده است.

سخن آخر

شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت با داشتن نیروهای با تجربه و با سابقه کاری بالا و احراز هویت نیروها،کیفیت بالا در خدمات،اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه ،قیمت مناسب در خدمات،ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها،در خدما شما عزیزان می باشد.شما در همیار نیروی کاسپین می توانید بهترین مراقبین و پرستاران را برای سالمند خود استخدام کنید.فقط کافی است با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید و صبور باشید تا مناسب ترین پرستار برای شما اعزام شود.

 

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

مطالب مرتبط