گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

نظافت آپارتمان شرکت خدماتی و نظافتی همیار نیروی کاسپین در رشت

امتیازپست post

نظافت آپارتمان

با توجه به رشد جمعیت و کمبود زمین برای ساخت خانه های مسکونی به صورت تک واحدی و همچنین وجود امنیت بیشتر در منازل آپارتمانی و متناسب بودن قیمت و آپارتمان ها، موجب شده بسیاری از افراد منازل آپارتمانی را برای سکونت خود انتخاب کنند.همین امر موجب پیدایش سبک زندگی آپارتمانی شده است.

در خانه های آپارتمانی همانند سایر محیط های زندگی انسان، نظافت و پاکیزگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وجود یک محیط تمیز و پاک و به دور از آلودگی موجب آرامش روح و روان ساکنان آن می شود.تمیز کردن منزل و محیط آپارتمان از دغدغه های اصلی ساکنین آن است.

نگه داشتن محیط آپارتمان و خانه به صورت تمیز و مرتب وظیفه مهمی است و ممکن است افراد نتوانند به خوبی به انجام امور نظافت منزل خود بپردازند و برای آن وقت بگذارند.

اگر به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت، مشغله کاری یا وجود شرایط خاص یا هر دلیل دیگری، نمی توانید به صورت منظم به انجام امور نظافت منزل و آپارتمان خود بپردازید، می توانید از شرکت هایی که آماده ارائه خدمات در زمینه نظافت منازل آپارتمانی هستند، کمک بگیرید و با آسودگی خاطر و صرفه جویی در وقت خود از داشتن منزل پاکیزه و محیط تمیز لذت ببرید.

شرکت خدمات نظافتی همیار نیروی کاسپین در رشت به منظور ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف نظافت و امور پاکیزگی محیط زندگی شما عزیزان می باشد.

شرکت تاکید و حساسیت زیادی در انجام کار با کیفیت و جلب اطمینان و رضایت خاطر مشریان خود دارد و امور پاکیزگی خانه و آپارتمان شما را با بالاترین کیفیت به انجام می رساند.

کارکنان شرکت خدمات نظافتی همیار نیروی کاسپین، با شناخت ساختار منزل شما و ارزیابی تمام فضاهای آن، از روش های اصولی  علمی و عملی برای نظافت منزل شما استفاده می کنند.

توجه به خواسته های مشتریان از محور های اصلی در ارائه خدمات توسط شرکت ما می باشد و همین امر موجب می شود شما با اطمینان خاطر از کیفیت و نتیجه، انجام امور نظافتی خود را به کادر مجرب شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت بسپارید.

خدمات نظافت آپارتمان همیار نیرو شامل امور تمیز کردن پنجره ها، شستن در و دیوارها، تمیز کردن سرویس های بهداشتی و جرم گیری سرامیک ها، مرتب کردن اتاق ها، مرتب کردن  تختخواب ها، تمیز کردن آشپزخانه، تمیز کردن کمدها و کابینت ها و دیگر لوازم داخل آشپز خانه، گرد گیری منزل تمیز کردن لوسترها و کارهایی از این قبیل می باشد.

برای رزرو نظافتچی برای آپارتمان خود با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برخی دیگر از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین
  • پرستاری سالمند
  • پرستار کودک
  • پرستاری از بیمار
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام خدماتکار جهت نظافت منزل و ساختمان
  • اعزام خدمتکار جهت نظافت راه پله و آسانسور
  • اعزام خدمتکار جهت نظافت شرکت و مطب

 

تماس با ما:

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰