گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

درخواست نظافتچی در سال ۱۴۰۱

۵/۵ - (۸ امتیاز)

درخواست نظافتچی از شرکت های خدماتی شامل نکاتی هست که اگر رعایت شود نتیجه رضایت بخشتری را برای همشهریان گرامی به دنبال دارد،پس قبل از درخواست نظافتچی به این نکات توجه فرمایید.نظافت و تمیز نمودن منزل امر پیچیده و زمان بر می باشد و برخی افراد به دلیل ناتوانی فیزیکی، مشغله کاری، خستگی و… قادر به نظافت منزل خود نیستند و ترجیح می دهند برای این کار از نیروهای خدماتی کمک بگیرند.داشتن منزلی تمیز و مرتب با سلامتی جسم و روح ما در ارتباط است، بنابراین بهتر است اگر خودتان به هر دلیلی نمی توانید منزلتان را تمیز کنید، از نظافتچی ماهر و با تجربه و حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

نظافتچی منزل

 

نظافتچی خانم یا آقا؟

در موزد اینکه نظافتچی شما خانم یا آقا باشد، بستگی به نیاز و حجم کار موردنظرتان دارد. به طور کلی، از آنجایی که برخی از امور مانند جابجایی‌ها یا نظافت مکان‌های سخت مانند راه پله برای خانمها دشوار است، در نظافت فضای درونی خانه که به مهارت بیشتری نیاز دارند از خانم‌ها استفاده می‌شود. در سوی دیگر کارهایی مثل ن شستشوی دیوارها و پاک کردن شیشه‌ها که به نیروی فیزیکی یا استقامت بیشتری دارند، از نظافتچی آقا استفاده می‌شود.و در نظافت راه پله و خانه تکانی منزل هر دو نیرو عالی هستند و بستگی به درخواست شما دارد.

 

نکات اساسی قبل از درخواست نظافتچی :

طبق نوع کارتان نظافتچی آقا یا خانم رزرو کنید

قبل از به کارگیری نظافتچی کارهای خود را بررسی کنید و بر اساس نیاز و نوع کارتان نظافتچی آقا یا خانم را رزرو کنید. با بررسی کارهایتان در می یابید که برای چند ساعت به کمک نظافتچی نیاز دارید.

در منزل حضور داشته باشید

خودتان یا فرد دیگری از خانواده روزی را برای نظافت انتخاب کنید، حتما در منزل حضور داشته باشید و در زمان نظافت خانه به وسیله نظافتچی آقا یا خانم بر کارها نظارت کنید.

یک نظافتچی قابل اعتماد انتخاب کنید

برای گرفتن یک نیروی نظافتی مهم ترین نکته قابل اعتماد بودن و مطمئن بودن آن فرد است. در باره مطمئن بودن نظافتچی اطمینان پیدا کنید، بنابراین باید قابل اعتماد باشد.

در انتخاب نظافتچی به ماهر بودن او توجه کنید

هنگام به کارگیری نظافتچی تحقیق کنید و شرکتی که نظافتچی های با تجربه و ماهر دارد را انتخاب کنید زیرا نظافت منزل به طور حرفه ای کاری دشوار است و احتیاج به توان جسمانی دارد پس هنگام درخواست نیروی نظافتچی، مطمئن شوید که آنها پر انرژی هستند و وقت و نیروی لازم برای تمیز کردن منزل شما را دارند.

وسایل شوینده مورد نیاز را تهیه کنید

پیش از ورود نیروی خدماتی وسایل و مواد شوینده متناسب را با توجه به نوع کار نظافتی تهیه کنید. اینگونه وقت هدر نمی رود و کارها بهتر پیش خواهد رفت.

توجه و مراقبت از وسایل را به او تاکید کنید

بی حواسی و بی توجهی در کار نظافت نکته منفی بزرگی به حساب می آید پس برای پیشگیری از بی حواسی به کارگر بگویید که مراقب وسایلتان باشد و در نظافت و جابجایی آن ها احتیاط نماید.

یک نظافتچی ثابت انتخاب کنید

توصیه می کنیم یک فرد ماهر و با اطمینان بیابید و نظافت منزل را به صورت مداوم به او واگذار کنید. اینگونه او با کارها و طریقه انجام آنها مطابق نظر شما آشنا می شود و می توانید پس با دادن آموزش های لازم راحت تر کارها را به او بسپارید و خیال خودتان را هم آسوده خواهد شد.

سابقه ی فعالیت نظافتچی را بررسی کنید.

یک شرکت خوب همیشه باید در حال چک کردن بازخورد های مثبت و منفی از سوی مشتریان خود باشد،شما می توانید با دفتر شرکت تماس بگیرید و سابقه و تجربه ی نظافتچی و همچنین میزان رضایت سایر مشتریان را در خصوص نظافتچی مورد نظر خود جویا شوید.

 

بیمه ی حوادث نظافتچی را چک کنید.

از شرکت هایی نیروی خدماتی بگیرید که در قبال آسیب دیدن، شکستن یا گم شدن اشیاء منزل مشتری ضمانت می دهند.

مراقب اشیای قیمتی خود باشید.

قبل از ورود نظافتچی از شرکت های خدماتی، پول و اشیای قیمتی خود را در جای مناسبی قرار دهید تا در صورت گم شدن سوتفاهمی برای شما و نظافتچی محترم پیش نیاید.

از قبل بر سر قیمت توافق کنید.

قبل از آمدن نیروی خدماتی با بررسی کارها، زمان کاری را تخمین بزنید و با شرکت در میان بگذارید تا طبق آن هزینه را از پیش توافق کنید. شرکت های نظافتی، نرخ هایشان را بر اساس خدمات به خصوصی که مورد نیاز شماست، تعیین می کنند.

 

خصوصیات شرکت خدماتی و نظافتی همیار نیروی کاسپین:

    • اولین شرکت خدماتی و نظافتی هوشمند در رشت
    • مجوز فعالیت معتبر و به تبع آن، نظارت دقیق بازرسان و پرسنل با تجربه
    • پشتیبانی و نظارت ۲۴ ساعته
    • عدم جذب و به کارگیری کارگران شهرستانی، خوابگاهی و…
    • آموزش مرتب و پیوسته پرسنل نظافتجی برای افزایش کارایی و رضایت مشتریان گرامی
    • بیمه حوادث برای پرسنل اعزامی
    • نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت
    • انجام کلیه امور نظافتی به صورت تضمینی

 

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

مطالب مرتبط