گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

مزایای استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مزایای استفاده از خدمات پرستار کودک که در انجام امور شخصی کودک، امور روزانه منزل و آموزش به کودک در منزل مهارت و تخصص دارد و اغلب از کودک در غیاب یا حضور خانواده در منزل مراقبت می کند.

اگر شما یک خانواده شاغل هستید و برای ساعات مشخص از روز نیاز به پرستار بچه در منزل دارید، اگر به صورت شبانه روزی برای فرزند خود نیاز به مراقب دارید، اگر کودک شما دارای استرس، اضطراب، شب ادراری و … است و نیاز به مشاور کودک در منزل دارید ما در تمامی ساعات شبانه روز برای رفع نگرانی و برآورده کردن خواسته شما آماده هستیم.

اگر شما یک خانواده شاغل هستید و برای ساعات مشخص از روز نیاز به پرستار بچه در منزل دارید، اگر به صورت شبانه روزی برای فرزند خود نیاز به مراقب دارید، اگر کودک شما دارای استرس، اضطراب، شب ادراری و … است و نیاز به مشاور کودک در منزل دارید از مزایای پرستار کودک در منزل بهره مند شوید. ما در تمامی ساعات شبانه روز برای رفع نگرانی و برآورده کردن خواسته شما آماده هستیم.

ما با توجه به نیاز شما و کودکتان و با الویت قرار دادن گزینه‌های مورد نظر شما در انتخاب پرستار کودک، بهترین پرستاران را برای مراقبت از فرزند دلبند شما معرفی می‌کنیم. ما برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا ۴۸ ساعت عملکرد پرستار بچه را از نزدیک و در برخورد مستقیم با کودکتان بررسی کنید و در صورت تمایل برای استخدام او اقدام کنید.

ما پیوسته ارتباط خود را با شما حفظ می‌کنیم  در نهایت شما یک پرستار کودک استخدام خواهید کرد که از مرکزی معتبر معرفی شده و دارای مجوز رسمی و پاسخگو در منزل شما حضور دارد و طبق نظر و خواسته شما با کودک رفتار می‌کند. پرستاران و مراقبین همیار نیروی کاسپین خدمات خود را با بالاترین کیفیت و امنیت، بالاترین سطح استانداردها، انعطاف پذیری به خانواده ارائه می‌دهد.

چه زمانی باید از مزایای پرستار کودک استفاده کنیم؟

بسیاری خانواده ها به دلیل حضور دائمی در منزل می توانند خود تا حد زیادی از خردسالان و کودکان مواظبت کنند اما این مورد همیشگی نبوده و افراد گاهی قادر به نگهداری از کودک نیستند در ادامه به برخی از دلایل اصلی استفاده از پرستار کودک اشاره می کنیم:

  • در بعضی از روزهای سال و فقط برای ساعاتی از روز در موقعیت هایی مانند رفتن به مهمانی و مسافرت
  • در شرایط غیرمنتظره
  • در صورت بستری شدن در بیمارستان
  • زمانی که فرزند جدید متولد می شود
  • در نگهداری از فرزندان چند قلو
  • در روزهای مشخصی در هفته برای رسیدگی به امور شخصی
  • برای داشتن وقت استراحت و رفع خستگی ناشی از مراقبت کودک و نوزاد
  • همراهی کردن شما در گردش و مسافرت و تعطیلات برای مواظبت از کودک
  • مراقبت از کودک در ساعات کاری شما

انواع خدمات مراقبتی کودک در منزل 

اطلاع داشتن از تفاوت وظایف و شرایط مراقبین و پرستاران کودک به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق تر و آگاهانه‌تری داشته باشید. مراقب و پرستار کودک در منزل بر اساس نیاز، سن و شرایط کودک به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شوند. مادریار، کودک‌یار، روانشناس و یا مراقب آموزشی انواع مراقب کودک هستند و تفاوت آنها در وظایف و تخصص آنها است.

کودک‌یار به چه کسی گفته می شود؟

دسته دوم کودک‌یاران هستند. مدرک کودک‌یاری و کار در مراکز نگهداری کودک مانند مهد کودک از جمله ویژگی‌های کودک‌یاران است. کودک‌یاران تمام وقت کاری خود را صرف مراقبت، بازی و آموزش با کودک می‌کنند و امور نظافتی محدود به کودک را انجام می‌دهند. در این صورت والدین می‌توانند به امور شخصی، کاری و امور منزل رسیدگی کنند.

روانشناسان

آموزش و کار با کودکان در مورد مهارت‌های زندگی، مشاوره در زمینه استرس، اضطراب، بیش فعالی و … در منزل با متدهای روانشناسی کودک در حیطه وظیفه روانشناس کودک قرار دارد.

مراقب آموزشی

در صورتی که والدین نیاز داشته باشند مراقب کودک در زمینه خاصی از نظر آموزش زبان و یا مهارت‌های زندگی به کودک آموزش دهد. مرکز سفیرآرامش شرایطی فراهم کرده است تا خانواده خدمات مورد نظر خود را در منزل برای کودک فراهم کنند.

چگونگی پرداخت حقوق پرستار کودک

عوامل مختلفی که بر عملکرد و انتخاب پرستار کودک تأثیر گذار است، بر میزان حقوق پرستار نیز موثر است. شما طی تماس با مراکز پرستاری کودک می‌توانید از جزئیات عملکرد پرستار و هزینه دقیق آن اطلاع کسب کنید.

مزایای استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل

انعطاف پذیری در ساعات حضور پرستار در منزل: شما می‌توانید در زمان‌های مورد نظر خود پرستار را استخدام کنید و در بعضی از روزها که اتفاقات غیر منتظره و برنامه‌ریزی نشده پیش می‌آید، ساعت کار او را تغییر دهید و یا از پرستار جایگزین استفاده کنید.

شما فرزند خود را به فردی که مورد اطمینان شما و منتخب شما است می‌سپارید تا او را به مدرسه ببرد، از مدرسه به خانه برگرداند، او را به کلاس‌های آموزشی ببرد و برای او غذای مورد علاقه و سالم آماده کند و با او وقت صرف کند.

کودکان همیشه از حضور در یک محیط نا آشنا هراس دارند و بسیاری از آن‌ها تا مدت طولانی خود را با محیط جدید مطابقت نمی‌دهند. اما نگهداری از کودک در منزل به آرامش کودک و خانواده منجر می‌شود.

صرفه جویی در هزینه و وقت خانواده از دیگر نکات مهم نگهداری کودک در منزل است، با این روش نگهداری در هزینه سرویس رفت و آمد و یا در صورتی که این کار را والدین بر عهده دارند در وقت خود صرفه جویی می‌کنند.

 

 

چگونه یک پرستار بچه خوب پیدا کنیم؟

 

قدم اول

دقیقا مشخص کنید چه پرستاری نیاز دارید. در این مورد با همسر خود صحبت کنید.

پرستار کودک دقیقا در چه فعالیت‌هایی باید به شما کمک کند و چه مسئولیت‌هایی خواهد داشت.

قدم دوم

تحقیقات جامعی انجام دهید: به دوستان و آشنایان خود در مورد تصمیمی که گرفته‌اید اطلاع دهید و از آنها بخواهید تجارب خود را در اختیار شما قرار دهند. افراد قابل اعتماد مهم‌ترین منبع برای معرفی یک مرکز پرستار معتبر هستند.

مراکز پرستاری کودک را در اطراف خود پیدا کنید و به صورت حضوری برای دریافت مشاوره به آن‌ها مراجعه کنید و یا از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین آن‌ها استفاده کنید.

برای استخدام پرستار کودک به عنوان آخرین راه حل می‌توانید درخواست خود را در روزنامه‌ها یا برنامه‌های کاریابی و استخدام مختلف اعلام کنید اما به خاطر داشته باشید که این روش راه حل مناسب و قابل اعتمادی نیست.

قدم سوم

برای استخدام با پرستار کودک که به شما معرفی می‌شود مصاحبه کنید و یا با آنها در مورد فلسفه کاریشان، علایق، سابقه کاری، مهارت رانندگی و چگونگی گذران اوقات فراغت و‌ایده‌هایی که در این زمینه دارند صحبت کنید.

سعی کنید در زمانی مصاحبه انجام دهید که کودک نیز در جلسه حضور داشته باشد. از این طریق می‌توانید شاهد تعامل کودک با پرستار و میزان مهارت پرستار در همراهی و برقراری ارتباط با

کودک باشید.

قدم چهارم

در دوره ای آزمایشی عملکرد پرستار را مورد سنجش قرار دهید. از پرستار کودک درخواست کنید تا به صورت آزمایشی در کنار کودک شما حضور پیدا کند و از نزدیک عملکرد او را ارزیابی کنید و در نهایت دست به انعقاد قرار داد بزنید.

 

برای بهره مند شدن از مزایای پرستار کودک ،شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت آماده ارائه خدمات پرستار کودک و پرستار سالمند جهت مراقبت از عزیزان شما می باشد.

 

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 

تماس با ما:   

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

مطالب مرتبط