گیلان - رشت - بلوار معلم - علی آباد - نبش خیابان بهادر - ساختمان تکتم - واحد 6
  • تلفن تماس 01333524287

آشپز حرفه ای جهت پخت و پز برای مراسمات و مجالس در رشت

۵/۵ - (۱ امتیاز)

شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت مفتخر است با تجربه سال ها فعالیت در زمینه ارائه خدمات نظافتی (منزل.راه پله) و همچنین فعال بودن در زمینه اعزام پرستار (کودک و سالمند) و همچنین فرستادن نیروی استاد کار جهت تامین خدمات تاسیسات ساختمانی،اینبار با سرگیری دوباره فعالیت خود در زمینه اعزام آشپز حرفه ای برای مراسمات(تولد.عروسی.عقد و نامزدی و …) به دنبال برآوردکردن انتظارات شما  عزیزان در زمینه خدمات آشپزی میباشد.

آگاهیم که تا چه اندازه مهمانی شما اهمیت داشته و میخواهید همه چیز به مطلوب ترین شکل ممکن پیش رود و به چه میزان غذا و طبخ آن بهترین کیفیت را داشته و از سلامت و بهداشت نحوه پخت آن اطمینان حاصل نمایید و به موقع آماده و در موعد مناسب سرو شود.از این رو بهترین نیروی آشپزی آقا را با دقت بسیار برای حضور در مراسمات و تشریفات شما عزیزان گزینش نمودیم.

غذای تهیه شده توسط آشپزان شرکت همیار نیروی کاسپین با بهترین کیفیت و طعم و بوی ویژه تهیه شده و به همین دلیل درخواست مشتریان زیادی را همیشه به دنبال داشته است.
همچینین شرکت همیار نیروی کاسپین در قیمت گذاری منصفانه عمل کرده و علی رغم ارائه کیفیت بسیار مطلوب،هزینه ای مناسب دریافت می نماید.

اگر به دنبال آشپز حرفه ای برای مراسمات و تشریفات خود و عزیزانتان هستید.نگران نباشید زیرا اعزام آشپز حرفه ای و ماهر تخصص ماست.
کافی است با ثبت سفارش در شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت،متخصص آشپز آقا را در اختیار داشته باشید تا مطابق ذائقه و سلیقه شما پخت غذاهای ایرانی را در محل خودتان حاضر و آماده و در نهایت به بهترین شکل ممکن سرو نماید.

شرحی کامل از خدمات شرکت همیار نیروی کاسپین در رشت اعم از :

  • اعزام نیرو جهت نظافت منزل و شرکت
  • پرستاری کودک
  • اعزام سرایدار (نگهبان)
  • اعزام نیرو جهت نظافت ساختمان و ویلا
  • پرستاری سالمند
  • اعزام نیرو جهت خدمات تاسیساتی ساختمان
  • اعرام نیروی حرفه ای جهت آشپزی برای مراسمات و مجالس و تشریفات

 

 تماس با ما:

 

۰۱۳-۳۳۵۲۴۲۸۷

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۱

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۲

۰۹۹۱۸۶۶۰۷۰۳

آدرس : رشت ، خیابان معلم ، علی آباد ، نبش کوچه بهادر ، ساختمان تکتم  طبقه سوم.

 

 

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰